Setelah sekian lama,masih ada rezeki

12:14 PM

Assalamualaikum
 
Setelah sekian lama lepas bersalin hari tu hari ni baru teringat nak buka akaun nuffnang.Dan Alhamdulillah rezeki masih ada walaupon dah lama tak dapat BE dari nuffnang.Thanks nuffnang....hihihi...
Ingat juga nak bagi kat saya.Harap-harap lepas ni makin ada la...keh...keh...keh...
Tak selalu pon takpe janji ada.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. rezeki2.. nuffnang murah ati bg BE..
    hihi

    ReplyDelete
  2. wahhhh kami tak pernah dapat pun huuuuu

    ReplyDelete
  3. dh ummi kiera x daftar cmna nk dpt...hik3

    ReplyDelete
  4. Tahniah Zai,..... banyak tu boleh kaya hehe

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers