Rambut pendek vs rambut panjang

10:28 PM

Assalamualaikum

Hari ni mesej suami suruh bawa Aqil gunting rambut petang tadi lepas suami jemput Aqil dari rumah pengasuh.Rambut dah panjang sangat padahal tak sampai 3 bulan potong rambut dia hari tu.Cian plak kat Aqil.Berpeluh-peluh bila bawa ke tempat-tempat yang panas.Tido malam kena kipas pon kepala basah peluh.Sengaja suruh suami pendekkan semua.Takyah simpan rambut atas Aqil.Buat bagi sama ja macam askar.

Ni pic sebelum potong.Pic hari Selasa.Rambut panjang muka sweet macam mama dia(perasan sikit tang sini).

Yang ni pic tadi lepas gunting rambut.Terus nampak macam muka abah yang cengei (jangan abah baca udah la).
Arrrghhhh....mula la rindu rambut Aqil yang panjang tu.Terus rasa nyesal plak suruh potong pendek semua...wuuuwuuuwuuu...
Takpe....takpe...kejap je rambut Aqil akan panjang.Sabaq sat.Kalau tak kerana kesiankan anak asik berpeluh-peluh takde makna mama nak suruh potong.

You Might Also Like

10 apa kata anda?

  1. Skrg ni musim panas..kesian baby :(

    ReplyDelete
  2. rambut ali memanjang botak, x pnh pjg. sj suka tgk dia botak,nmpk cergas. :)

    ReplyDelete
  3. tu la psai ju...skrg musim panas.cian tgk peluh meleleh2

    ReplyDelete
  4. riena...hehehe...kami suka Aqil rmbut pnjg :p

    ReplyDelete
  5. alah kejap je tue mama. nanti panjang la balik rambut dia tue. hihihihi

    kesian kan depa time panas2 nie. mujur la rambut uwais tue sikit. itupun dia dah mula tergaru2 bila panas sikit

    ReplyDelete
  6. tu la kiera...tu yg potong rmbut dia pdhl syg sgt

    ReplyDelete
  7. sekarang ni cuaca panas kalau boy elok la potong rambut bagi pendek

    ReplyDelete
  8. kan k.wantie...musim pns ni rmbut pon kena pendek

    ReplyDelete
  9. yg penting maintain comey sgt hehehe

    ReplyDelete
  10. tetap hensem walau dipotong pendek..
    psstt: saya suka tengok budak berkepala botak.. ;)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers