Gaya dah pandai merangkak

3:37 PM

Assalamualaikum
 
Hari minggu Sabtu dok umah dengan Aqil buat keja-keja rumah.Fuhhhh....penat aih bila seminggu sekali nak kemas semua bagai.Lantai kena mop.Dah berabuk sangat lepas seminggu tinggalkan umah pi bercuti.
 
Ahad balik umah mak.Mak hamparkan tikar corak-corak untuk Aqil meniarap.Selalu letak atas toto dia macam tak banyak pergerakkan.Tapi bila atas tikar tu bukan main lagi dia dok kepak-kepak kaki tangan gaya penerjun bebas terjun dari kapal terbang.Bising mulut dia dok jerit-jerit kesukaan.
Punya la payah nak snap pic dia guna henpon biasa ni.Bukan main aktif lagi dia dok bergerak.Bergegar-gegar abis gambar.Bila dia tengok mama halakan henpon ke arah dia lagi sakan dia menjerit-jerit.Riuh rendah dengan suara dia ja.Gaya dah macam pandai merangkak tapi meniarap nak nyulur ke depan pon macam susah ja.Takpa anak mama.Usaha lagi.Sikit lagi dah nak angkat bontot tu.Sonoknya bila tengok perkembangan anak depan mata camni.

You Might Also Like

10 apa kata anda?

  1. Cptnyer dia..anak akak still kt takat ni..gg yg naik dulu..

    ReplyDelete
  2. kak gie...ni gigi xde lg cuma aktif nk meniarap n angkat dada

    ReplyDelete
  3. aktif btol dak kecik ni..
    rasa nk gigit2 je!
    hikhik

    ReplyDelete
  4. betoi kak zai atas toto depa susah sikit nak gerak pasal toto kan kesat tambah bila peha dah ada peluh lagi susah nak gerak pegi mana2

    bila atas tikar kan licin tue yg senang ke depan belakang tue hihihihi

    ReplyDelete
  5. EZY...Aippp...aiiiip...xleh geget

    ReplyDelete
  6. patut la aktif semacam ja dia kiera...nmpk gaya mama kena beli tikar ni la jwbnya

    ReplyDelete
  7. Umar ada tikaq ni.tp dia yg koyakkan sehari koyak sikit2 sanpai bogel tikaq tu lol

    ReplyDelete
  8. tudiaaa...umar lg kretif...hihihi

    ReplyDelete
  9. hehee..bli tikaq upin ipin tuh ha~kt pdg besaq rm10 sja..siap pomot g,tp iman nya tikaq dh rosak punah..sma cm umar gak~

    ReplyDelete
  10. jauh no nk p beli tikaq RM10 tu...hihihi...esok2 nk cari kt psr mlm la bg dia mummy liyza

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers