Throwback Zai Zamree 2013

10:03 AM

Assalamualaikum

Tajuk macam gempak ja hidup seorang Zai Zamree....hahahaha...Tak kira...nak wat throwback gak.Ni kira benda-benda hebat yang berlaku kat saya la ni.Hebat ke???????

Jan~dimulakan dengan surat cinta dari pihak itu.Owhhhh....sepanjang 9 tahun ada lesen dan memandu ni la kali pertama dapat surat cinta atas nama saya.Awal-awal tahun dah kantoi....cooooih...

Feb~baru berkesempatan berhoneymoon katanya.Takda la honeymoon sangat cuma jalan-jalan dengan suami.Yela...6 bulan kawen baru leh jalan.Bila saya sibuk suami free...bila suami sibuk saya plak free.Ni pon pi tak lama.2 hari ja sebab ayah mertua sakit.Kalau tak ambil cuti memang tak jalan lagi la jawabnya.

Mac~mendapat perkhabaran yang mengejut saya pregnent.Memang tak jangka.Ingatkan still takda rezeki.

Apr~result exam study short course last year dah kuar.Alhamdulillah...saya antara 5 dari 22 orang yang ambik short course ni lulus.

Mei~akibat berat turun yang banyak tiap bulan dan result darah yang tak cantik makanya tersadai 3 hari 2 malam di HSJ.Suspek kencing maneh....wuuuu.....

Dan pada 17 Mei dapat la hadiah ni dari HSJ sempena besday saya untuk cucuk insulin.Sadissss...masa besday dapat sakit.Dah tu takde la celebrate apa.

Ogos~genap setahun menjadi isteri Mohamad Zamree Abu Bakar.Takda nak celebrate besar-besar pon.Just makan-makan.Time ni dok kena pi klinik kerap so memang takde nak honeymoon bagai.

Okt~10/10/13 lahirlah anugerah Allah pada kami ke dunia.Alhamdulillah...sangat-sangat bersyukur dengan anugerah ni.

Dalam orang dok sibuk berhari raya korban saya dan suami plak dok sibuk kat HKB.Aqil kena jundice.Berkampung la saya di situ 3 hari 2 malam.

Alhamdulillah...walaupon kehidupan keluarga kecik kami tak seBEST orang lain tapi bahagia.

Azam saya tahun lepas nak beli rumah tak kesampaian.Dah jumpa rumah yang dekat nak ke tempat keja tapi keadaan rumah plak tah apa-apa.Tak padan dengan harga.So kita bawak ke tahun depan.Eh...esok la tahun depan tu kan?Hehehehe...pada semua...Selamat Tahun Baru 2014.Jom kita tetapkan azam dan berubah ke arah kebaikan.

You Might Also Like

10 apa kata anda?

  1. Nak juga la buat camni.. precious moment in 2013 gitu. ahaks.

    ReplyDelete
  2. Ty...sila2...nti leh baca...hihihi

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...ada kebahagiaan kecil d sebalik dugaan yg Allah bg...tahniah ats kelahiran baby ~ ....

    ReplyDelete
  4. we're happy on our own way kan...selamat thn baru mommy zainab & aqil

    ReplyDelete
  5. semua yang membahagiakan. alhamdulilah. nk trobek la jugak kihkihkih

    ReplyDelete
  6. kira...hihihi..thn ni kita tgk apa plak pkabaran bhagia tu

    ReplyDelete
  7. wahh..cerita2 terindah sepanjang 2013 eh~Alhamdulillah dah berlalu dgn jayanya..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^