Anugerah | Time to admit

8:30 AM

Assalamualaikum

Pepagi dah terjah blog wat entri.
Payah nau dahku nak terjah blog awal pagi camni.Selalunya mesti petang or malam.
Hari ni 9 Okt 2013 diri ini dengan rela hati walaupon terpaksa suka dan senyum riang akan ke HSJ serah diri....uhuk...uhuk...

Serah diri sebab dah masuk week 38 dah pon ikut kiraan spital.Orang kencing maneh mana leh bawa kandungan lebih dari 38 week.
Dikhuatiri membahayakan kesihatan si ibu dan anak.
Pahtu plak baby dalam kandungan ni songsang.Kepala still kat atas masa check-up semalam.
Takmo pusing-pusing.Baby sonok ek dok dalam perut ibu camtu.
Dan bila dah songsang tu tau-tau la jawapan dia apa....CZER la kan....wuuuuuu.....

Dikesempatan ini saya berharap agar korang semua dapat mendoakan 'kami berdua' moga dipermudahkan dan selamat dalam urusan czer ni.Doakan jugak baby saya sihat, selamat dan sempurna ye...Amin  ^^,

You Might Also Like

12 apa kata anda?

  1. Semoga semuanya selamat dan Ibu serta baby sihat2 ....

    x0x0 ^_^

    ReplyDelete
  2. Semoga zai dipermudahkan melahirkan baby nanti... :)

    ReplyDelete
  3. semoga kak zai dan baby semua selamat dan sihat2 belaka..ameen~istighfar byk2 eh kak..

    ReplyDelete
  4. cik zai...banyak2 bersabar, doa moga dipermudahkan jangan takut...moga semua nya selamat..nanti update kat wasap kbu ye

    ReplyDelete
  5. Baby is cominggg!!! gud luck kak zai! xpayah takut,jz enjoy the moment sbb xlama lg dh blh jumpa baby!

    Selawat byk 2. Moga allah permudahkn segala urusan

    ReplyDelete
  6. Moga dipermudahkan ye kak zai. Moga selamat ibu dan baby amin

    ReplyDelete
  7. ju...k.zai tkut bl dgr org dok teran ja...hahaha

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers