Alhamdulillah | Bebas jundice dah

11:21 AM

Assalamualaikum

Semalam day 19 Aqil.Kena check jundice lagi kat klinik.
Masa cucuk ambik darah Aqil tak nangis lansung sampai nurse cakap tahan lasak sungguh budak ni....hahahaha...
Sebenarnya memang dari spital masa baru bersalin lagi nurse banyak yang bagitau kat saya Aqil cuma nangis sekejap ja masa kena cucuk ambik darah atau cucuk ubat.Just bunyi ekkkk...ekkkk...camtu ja.
Masa mandi pon sama.Aqil tak nangis lansung.

Alhamdulillah result semalam sangat ok.Jundice Aqil turun banyak.
Nurse cakap dah takda jundice dah.Lega sangat-sangat.
Balik dari klinik Aqil nek keta sampai la ke rumah terus tido.
Macam letih wat keja berat sangat kat klinik tu.

Lena sungguh sampai bunyi bising camna pon still tak jaga.
Lagi 2 minggu dah nak pi check-up sebulan dah.Ohhh...cepatnya masa berjalan.
Tuptup dah abes pantang.Tuptup dah nak kena keja.
Ohmaiiiii....malasnya nak pi keja....hihihihi....

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. Kami suka sgt baju mickey biru ni!!! dulu bila p butik disney asyk lupa nak beli!!!

    ReplyDelete
  2. ju...hat ni abah Aqil yg beli..dia marah k.zai beli byk2 last2 lps bsalin dia beli lg 6 lai...prufff

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah aqil tahan lasak, kita pun tak susah hati kalau dia jenis blh tahan.

    dia pun letih jugak. letih menunggu kat klinik hihihi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers