Anugerah | Nama baby

11:05 AM

Assalamualaikum
 
Mula-mula takde pon rasa nak cari nama baby lagi sebab tak diketahui jantina.
Masa balik rumah mak haritu la mak tanya dah cari ke belum.
Mak suruh cari nama laki dan pompuan siap-siap.
Aduhhhh....stress....
 
Pastu siap pesan jangan dok boh nama macam artis sangat.Artis tu bukan la bermaksud nak tiru nama artis tapi jangan dok boh nama baru-baru sangat sebab mak susah nak ingat nama-nama baru.
Mak soh boh nama dulu-dulu.
 
Hah????Nama dulu-dulu.
Errr...errrr...
 
Nak boh nama apa ye?
 
Macam Aina Nadhirah, Ikhwan, Adriana, Irfan, Adlina, Izzudin, Adam Hakimi, Hawa Adawiyah, Iskandar, Isma Aqilah, Iris Darwina, Izzara, Alya, Nur Ain, Khairul, Nazatul errr...errr...tak ingat la nama anak menakan...hahahaha...ni semua dah ada.
Ramai sangat.
Belah saya dah 13 + 25 belah suami so cer bayangkan ramai mana.Dah tu nama-nama yang saya suka dah nak sama dengan anak menakan yang dok ada.Adessss....stress mak.
 
Agak-agak ampa ada cadangan nama tak nak boh kat baby saya ni?
Cer habaq mai sikit ^^,

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. ikot naluri ibu la kak zai~
    hee..insyaAllah melekat nama tuh dgn baby..n mulai skang dh bley panggil bby ngn nama tu..

    ReplyDelete
  2. ayooo...ikut naluri ibu...errr...errr...

    ReplyDelete
  3. GK...Gadis Kampung kah or nama penuh GK?

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers