Tendangan padu

8:29 PM

Hari ni macam biasa setelkan keja yang melambak-lambak.
Pukul 12 tengahari pon tak turun makan lagi.Dok setel itu ini.
Pukul 1 baru reti nak turun.Nak jalan lagi....nak cedok makanan lagi 1.15 baru nak makan.
Baru suap satu sudu dalam mulut tetiba saya letak sudu garfu balik dalam pinggan.
Kawan kat depan kiri kanan pakat tanya awat.
Yela....takut-takut kena makanan basi ka...terlebih garam ka...ada benda asing dalam makanan ka kan.

Saya senyum pastu jawab ''Kena tendangan padu la.Sakit.''

Terus semua pakat gelak pastu sorang kawan kata ''Mak aku ni lambat sangat makan.Nah tendangan padu sekali.Lambat sangat.Lapaq dah ni.''

Sebelum-sebelum ni memang la baby dok tendang-tendang gerak-gerak tapi takda la sampai saya tersentak sampai camtu sekali tadi.Selalunya biasa-biasa je.Lembut.Hehehe...baby marah kot mak dia makan lambat.


You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. msti epy kn dpt rase baby tendang2..
    bestnye..

    ReplyDelete
  2. anak kira ngamuk semalam. yela selalunya bgun je tido ummi dia makan dah tapi semalam xde pulak. hihihi

    ReplyDelete
  3. sm la kiera...menendang2 smlm sbb x mkn

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers