Aktiviti hujung minggu

9:07 PM

Assalamualaikum

Hehehe...dah masuk hari Rabu baru nak buat entri pasai hujung minggu.
Mood ke laut je sekarang ni...kononnye la.

Sabtu
Konon nak kuar sopim awal dengan suami tup tup kena pi keja sat.Setel apa yang patut pastu jam 12 dah gerak balik ambik suami.
Terus ke Perda nak cari baju raya.Jalan punya jalan dapat cari suar dan t-shirt suami ja.Baju Melayu apa pon tak beli lagi.Adehhhh...penat kot jalan banyak.
Balik masuk umah tengok separuh dinding umah dah bertukar kaler.Ewah....sempat pulak suami cat umah sementara saya pi keja tadi tu.

Hari tu mood rajin so kita masak puding roti kukus dengan sos kastard.

Suami suka sangat puding ni...Alhamdulillah...tak sia-sia masak.


Ahad
Suami dok sambung cat umah.Berselerak umah sampai taktau nak duduk mana.Panas kot siang-siang hari.
Aini plak mesej ajak kuar cari kasut dan beg so apalagi mintak izin nak kuar ikut Aini.
Dok umah pon suami tak bagi buat apa.Tengok ja dia cat....huhuhu...

Dari Pasific sampai la ke Gurney kami dok cari kasut dan beg.Saya punya kasut dah tentu-tentu tak vouge macam Aini.Kasut ibu-ibu ngandung je pon tapi disebabkan orang bawak berjalan terus jadi larat...hihihi...
Sesambil tu pi survey harga botol susu Philips Avent.Mesej kawan tanya dia cakap takyah beli.Nanti pi beli sendiri kat kedai Philips just bawak IC dan badge keja.Leh dapat diskaun.

Lepas buka puasa baru la sampai umah dan masuk-masuk je umah terus terkejut.
Rumah saya ke ni?
Di suatu sudut
Suami dah siap kemas sapu sampah bagai...hehehe...
Senyum lebaq saya malam tu.Takyah buat keja umah...hikhikhik...


You Might Also Like

6 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers