Anugerah | 2nd check up

9:00 PM

Pagi tadi pi wat 2nd check up baby.
Ambik PTO untuk pre-natal check up hapday...so tak potong cuti.
Pepagi dah kuar pi klinik padahal klinik 5 minit ja kot dari rumah tapi tu pon masa sampai dah penuh dengan orang.

Result :-

ALB-negative
Gula-negative
HB-13.9
BP-110/80
Berat-turun 1.2kg

Tang berat tu macam tak caya ja turun padahal makan macam biasa ja cuma malam ja makan roti dan buah-buahan.
Kan dah kantoi....kena pi jumpa doktor.
Sebab hari ni abes cepat so pi check gigi sama.

Kuar dari klinik tengok encik penguatkuasa MPSP dok check tiket parking.
Alhamdulillah terlepas dari saman sebab cepat-cepat masuk keta padahal dia check keta sebelah ja.
Hehehe....saya takdak tiket parking iteeeewwww....
Lepas buat-buat minum dan makan roti terus blah pi keja...hik3...berlakon mau terra....

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. GK...sihat mmg sehat tp tu la...mdadak sgt turunnya

    ReplyDelete
  2. jelesnya kami tgk HB kak zai tue wuuuuu

    ReplyDelete
  3. alhamdlah semua nya baik...kena maintain la kan..take care cik zai

    ReplyDelete
  4. kiera....jgn jeles2...k.zai pon ada problem gak tp kot lain

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah k.shida...dok maintain ni tp dia mai prob kot len plak

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers