Minggu kurang selera makan

10:55 AM

Sejak dua menjak ni selara makan nasik agak kurang.
Boleh ja kalau pi keja pagi sarapan kuih 2 bijik...tengahari tak makan...petang makan laksa/bihun goreng/kuih 2 bijik pastu malam dah tak lalu nak makan.
So malam gantikan dengan roti kering cicah air milo panas...lapik perut takut takleh nak tidoq plak.
Esok ulang menu yang sama ja macam ni.
Kalau sarapan dengan nasik lemak singgit tu rasa macam takleh nak telan.
Orang dah abes makan sebungkus cheq baru makan separuh.

Petang semalam tetiba dapat mesej dari Cik Aini ajak meronda so apalagi terus siap-siap.
Nak kuar sensorang malas since suami  sibuk dengan kursus bagai.
Terus ajak Cik Aini makan CKT kat Permatang Pauh tu.
Ummmmm....dap dap...

Tapi yang tak bestnya tak dapat makan cabai jeruk dengan CKT.
Sadisssss.....

Hari ni pepagi dah sarapan dengan coklat moist.
Lunch satgi nak makan apa yek?
Nak masak sorang-sorang makan ni rasa malasnya...

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. terliur je tgk gmbr 2..
    pdhal baru lps mkn ni.. haha

    ReplyDelete
  2. haip haip...kontrol...awk tu dh nk nek pelamin

    ReplyDelete
  3. kira klu bekpes boleh pulun makan bebanyak. mai tengahari dengan mlm dah xleh mkn. tapi alhamdulilah skang tghari dh dapat rentak makan tue balik. mlm je susah nk makan skang nie huuu

    ReplyDelete
  4. oho...k.zai skrg mmg kurang mkn...dh xleh nk msuk perut dh...klau mkn byk mlm msti xleh tdo

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers