Cis...cis...cis...perli la tu...hekhekhek

10:54 PM

Di tag oleh member-member dengan gambar-gambar lama.
Cis...cis..cis...rasa di perli di situ.
Masakan tak terasa....sekarang badan bagai di pam-pam.
Macam kuih donut kak shida.

1st gambar masa belajar dulu.
Zaman muda remaja kurus gila time ni.
Kalau tak salah tahun 2001 kot?
Rasanya masa sekolah gemuk cikit tapi bila belajar ni terus kurus.
Maybe dok save budget nak beli itu ini sampaikan tak makan.
Duit yuran abang doktor yang bayarkan tapi bulan-bulan makan guna duit MARA.
Kalau banyak duit nak guna baru col abang doktor minta duit.
Tak mewah mana pon dulu.


2nd pic pon time belajar dalam 2003 kot.
Masa ni dok umah mak angkat.
Gi kelas nek bas turun bas....pastu jalan jauh plak.
Terus turun lagi berat badan walaupon makan banyak kat umah mak angkat.
Pic ni masa kenduri kakak si tengah.
Balik-balik semua tanya 'sakit ke?'
Kurus ya amat.
Si tengah tu dulu berat 40 kg cmtu dan cheq muat plak pakai baju kebaya si tengah masa jadi pengapit bidan terjun kakak dia kenduri belah lelaki.

Kekadang dok cakap dengan suami nak diet nak kurus tapi bila dia tau dok diet kurang makan lagi la suami dok beli benda suruh makan.Tu time sebelum ngandung la.
Suami kata kalau takmau makan buang je la.
Iskkh....rezeki tu takkan nak buang.Psiko sungguh...so buang dalam perut cheq je la.
Ha...camna la nak kurus camni.

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. hihihi. mana tau ngandung nie klu alah teruk boleh kurus macam jue tue kan heeee :p

    tapi kira selalu doa jangan la alah kuat sgt xlarat nak tanggung nanti nak keja pun payah huuu

    ReplyDelete
  2. hahaha....xmo la...k.zai stakat ni kurang ckit mkn...alah ms naik keta ja...yg lain2 ok :)

    ReplyDelete
  3. hehe...pakai lotion felinna la kak...hehe

    ReplyDelete
  4. nini....time la ni xleh nk pkai lg sbb br2 ngandung :)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers