Musim Limau Mandarin Lokam

8:35 PM

Bila tiba musim CNY mula la penuh peti sejuk dengan limau mandarin.
Dulu sebelum kawen penuh peti sejuk mak dengan limau mandarin ni.
Kengkadang tu cheq tak sentuh lansung.
Semua orang dalam umah yang makan.

Dulu-dulu ada la gak vendor or subcon anta voucher tapi sejak-sejak kuar polisi baru so tak dapat la nak tolong.

Hari ni dapat sekotak limau dari 3 bos.


Hat yang atas tu kengkawan Cina yang bagi.

Minggu ni tetiap hari bawak balik limau.
Minggu depan plak tengok banyak mana dapat.
See...dah nak penuh dah pong....makannya idak pon.

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. kan. kami bulan nie hari2 makan limau. xpe la anak dapat vitamin C huuu. tp xblh mkn byk la tkut kena chery bery hihihi

    ReplyDelete
  2. kiera...limau ni x elok mkn byk sgt...boleh batuk n sakit kerongkong

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers