Misi selesai

9:10 PM

Walaupon cheq orang Penang tapi tekak dan perut ni boleh ja terima makanan dari pelbagai negeri.
Dulu masa pi umah sorang kawan kat Batu Kikir Negeri Sembilan cheq termimpi-mimpi masakan sana bila balik Penang.
Sedap kau....berselera cheq makan kat sana.

Pastu masa menjadi tunangan orang Kelantan suatu ketika dulu cheq dah belajar-belajar dah makan macam orang sana.
Paling tak lupa air asam bakal mak mertua tak jadi masa Hari Raya Haji.
Cicah perut rebus dan daging bakar dengan air asam....peeeerrrghhhhh....meleleeeeeeh.

So hari ni tekak rasa nak makan nasi kerabu.
Cari punya cari kat pasar malam akhirnya jumpa.

Nikmat sungguh....Alhamdulillah...

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. arghhhhhhhhhhh terlioqnyaaaaaaaa asi kerabu tu! tp kmi x brani nk bli nasi kerabu kt sini,tgk mcm sdp tp kdg2 rasa x sdp ponnnn :(

    ReplyDelete
  2. ju...kt Sbrg Jy ni kt psr mlm hr rabu mmg sedap...

    kt TAT tiap2 pg kt taman robina pon sedap gak

    ReplyDelete
  3. kepok kering tue yang nampak sedap je buat masa nie huuu

    ReplyDelete
  4. Lapaq dging bakaq ngn ayaq asam....huhuu

    ReplyDelete
  5. uihhhhh...daging bakaq...ayaq asam #sambilmerangkakmacamjuon

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers