Jalan-jalan cari cendol

10:19 PM

Bila hari cuti dan tak tau nak watpa kat umah terus ajak suami jalan-jalan cari makan.
Tetiba teringat nak makan cendol dan nasi ayam kat Medan Mara Bukit Mertajam.
Tempat lepak time muda remaja masa sekolah dulu.

Oh...Medan Mara pon dah tak macam medan dah.
Orang pon tak ramai macam dulu tapi cendol dia tetap macam dulu.


Mula-mula ingat nak makan nasi ayam tapi ubah pikiran bila tengok sup.
Cheq adalah hantu sup dan makanan berkuah.

#Sesaja la mengimbau kenangan lama bila bosan-bosan.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. lama sudah tak pi situ.

    still kotor ka atau macam mana?

    ReplyDelete
  2. cendol kat situ terbaikkk..tp dah lama x try.

    ReplyDelete
  3. Hyde...mcm tu gak la...xdak perubahan



    ReplyDelete
  4. Riena...sm la...kami pon dh lama x try...tu sj la teringat trus ON je

    ReplyDelete
  5. mak kak dok teringin cendol pakdin di kulim.hehhee

    ReplyDelete
  6. k.shida...tahla...tingin cendol merata2 la kak

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers