FDR | Day out again

11:45 AM

Tak janji pon nak jumpa member FDR tapi mesej-mesej terus ON.
Bertiga macam biasa janji jumpa kat Jusco Perda Bukit Mertajam.
Kali ni lupa plak nak snap pic memasing masa makan sebab dah lapar sangat.
Pukul 4 petang baru lunch.
Kami ke Johnny's.

Masa ni tengah tunggu Cik Aini menerai suar so sempat la snap pic sendiri....gigihkan?
Pakai baju peplum plussize.Cer klik sini kalau nak cuci mata.

Dalam takmau beli apa-apa terbeli gak kasut ni.
Memang dalam senarai pon tapi tak cadang pon nak beli semalam.

Thanks ye kawan-kawan memenuhi hari kosongku :)

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. xpernah try kat johnny's tue sebab selama nie buat sendiri je nt nak try la

    ReplyDelete
  2. kiera...k.zai sbb org ajak...klau x msti x mkn gak kt johnny tu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers