Macam tau-tau je apa dalam fikiran ni

9:58 PM

Kat kilang tadi kawan pakat dok makan durian crepe.
Oh...jangan tak tau kat kantin kilang ni pon dah ada jual dah.
Takat durian crepe...kek moist...cheese cake tu semua dok ada dah.
Tunggu je tuan dia mai letak seminggu sekali pasti habis.
Tuan dia operator kilang ni gak tapi ada kedai kek sendiri siap buat kelas ajar orang lagik.

Berbalik pada durian crepe....tak makan pon tadi.
Entah la...tekak ni tak rasa teringin pon nak rasa durian crepe neh.
Nak tau sebabnya?


Sebab.....belum lagi merasa durian sebenar....tu yang rasa cam takdak deria lansung bila depa dok gigit tunjuk isi durian crepe tu tadi.
Orang lain pakat dok makan durian berbijik-bijik dah tapi cheq masih belum dapat rasa.
Iyola...asik demam kebah demam kebah ja sebulan yang lepas so suami pon tak berani nak beli durian.
Kang tak pasal-pasal ada plak yang masuk wad.

Dalam pala otak ni tadi dok pk 'kalau la dapat makan durian....nikmatnya.....'
Tup tup suami mesej ''abang beli durian....petang nanti masakkan pulut ya?''

Ha...tengok....macam tau-tau ja isteri dia ni nak makan durian.
Akhirnya...
Isi tebal...bijik kecik...sedappppppppp.....

Tapi kan....tapi kan....suami tak tolong bukakan pon durian.
Pi keja camtu ja tinggalkan durian dan pulut atas meja.
Macam taknak bagi makan ja.
Tak sabar nak makan durian punya pasal cheq buka sendiri....lalalalala...
Dah berjaya buka terus mesej suami....hahahaha...kasi ayat racun cikit kasik dengki.

Waaa....mesej dari suami masuk.

''Jgn mkn byk sgt....pas mkn deyan jgn plak mkn ubat''

Y_Y Nangis....sekali suami tolong peringat la.Sikit pon dia tak dengki.
Takut isteri dia lupa diri lepas dapat makan durian.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. dan klu dah mkn byk deyan jgn lupa minum air masak bebanyak lepas tue. nt badan panas. kira sikit pun tak heran kt deyan nie hikhikhik

    ReplyDelete
  2. kiera...dl k.zai x mkn durian...blk dr mekah thn lps teringin...hahahaha

    ReplyDelete
  3. aaaaaa...nak makan derian jugaakkk..mana p laki tak tauu.. ehh =p

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers