Hujung minggu daku

10:40 PM

Assalamualaikum

Yahuuuu....cheq dah abes skolah dah...hikhikhik...
Seronot seronot seronot.
Semalam balik awai so sempat la menempek kat suami.Selalunya suami akan tido petang lepas balik keja setengah hari.
Dan selalu-selalunya tak sempat nak jumpa pon.Asal balik keja je suami dah pon kuar pi keja balik.
So malam je la jumpanya kat tempat tido pon.
Mana sempat nak sembang dah.Kalau rajin ja cheq bangun kejap tapi esoknya siap la....NGANTUK.
Dah tu mula la ada suara-suara sumbang kata dok ehem ehem sampai ngantuk kat tempat keja.
Iskhhhh...time suami cheq balik keja dah pukul 2 pagi kot.Kekadang je awai tapi selalunya pukul 2 pagi la jawabnya.

Panjangnya membebel...hahahahaha....

Semalam tengah-tengah malam suami mesej suruh pi kedai makan kat Bagan tu.
Dah pukul 12 malam dah pon tapi dok suruh gak pi.
Takpa...hari ni Ahad cheq tak cadang pon nak pi OT ke apa...nak dok umah ja so ikut je la kehendak suami.
Sampai sana tengok suami order siakap masak cina,sup tulang dan sayur (pic takdo...enpon tinggai dalam keta).
Banyak tu kalau nak makan 2 orang.
Sapa nak abeskan siakap besar gedabak tu tapi abes jugak.Sapa lagi yang nak tolong abeskan kalau bukan cheq ^_^

Hari ni pagi suami pi keja macam biasa.Tengahari suami balik beli nasik untuk cheq.Bahagia tak?
Suami tak bagi masak...hahahaha...Errrr....errrr....maybe tak sesedap mak mertua masak kot....wuuuuuuuuuuu....

Pukul 3 petang suami suruh siap-siap ajak kuar.
Meronda sana-sini dengan 'baby' baru cheq.
Abaikan plastik kat belakang

Pas penat meronda singgah beli mee rebus ni.
Kuar semata-mata beli ni je ke?
Cheq bagi 3/5 bintang sebab kuah dia pekat sangat-sangat dan masam sikit
Hahaha...biasa la.Bercinta lepas kawen camni la.
Honeymoon pon tak sempat lagi.
Jumpa kat tempat tido dan hari cuti ja.
Leganya dah abes skolah ni.
Plan nak pi Bukit Merah next week.
Cuba yang dekat dulu...kalau suami tak bizi dah kita plan pi jauh cikit.

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. hahaha kami slalu kena mcm tukt opis.konon balun sampai penat la apa la. padahal kita ni penat yg amat dok pi mai pi mai.wuuuuuu

    ReplyDelete
  2. tu la kan...k.zai slalu kena...bila habaq suami blk lmbt & bgn tgh mlm depa suruh tdoq awai...penah tdoq awai pstu bgn bl suami blk tp masak la lps bgn tu...dh xleh tdoq dh...dh x ngantuk

    ReplyDelete
  3. ayat std bila nikah..bila ngantok mai keja mula la kata buat apa buat apa..apapun lani ceq lapaq..ceq rasa cam nak makan ja mee rebuih tu

    ReplyDelete
  4. kan kak zai asal dtg keja ngantok depa kata OT kat umah padahal kita penat ulang alik, dgn bgun awal pagi lagi tido lambatnya lagi rasa nk lempang je sorg skit

    ReplyDelete
  5. lama betul tak pekena siakap... hehehe

    ReplyDelete
  6. Kyra...tu la...ayat std...hehehe...
    jemput mkn meh

    ReplyDelete
  7. kiera...mcm kiera penat ulang alik...
    mcm k.zai dok skali tp time keja x sm pon penat gak...xkn la suami blk dok wt bodo balun tdo kan...kena la bgn sembang ckit2 wlaupon kejap

    ReplyDelete
  8. mia...kami pon lama x pekena...br2 ni ja suami ajak

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers