Bil letrik bulan Nov

9:54 PM

Hehehe...punya pemalasnya nak bawak kunci peti surat kat bawah nun sampaikan hari ni dah 20 Dec baru la terhegeh-hegeh nak pi ambik.
Asal balik keja je terus tekan lif nek atas.
Tak terasa nak tengok kat peti surat pon.
Tau...tak banyak surat yang nak mai kat umah sewa ni kecuali bil-bil kecik ja.
Bil amount besaq-besaq semua tulis alamat umah mak.

Bila korek-korek peti surat yang penuh dengan iklan sales sana sini terselit bil letrik celah surat kabar BULETIN MUTIARA.
Tengok bil letrik terus ketawa kecik sensorang.
Hehehehe....jumlah yang perlu di bayar 0.00


Cam tak caya ja.Bil belas-belas hengget la jugak tapi tak sampai RM20.
Lepas di tolak subsidi kerajaan RM10.52 terus jadi kosong.
Calculation silap ka?
Hat yang hengget-hengget belen tu pon hapuih sekali ka?

Apa-apa pon syukur Alhamdulillah.
Rezeki...rezeki...rezeki...
Kalau camni tiap bulan save duit belanja umah....hehehehe....

You Might Also Like

0 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers