Umah mak banjir

9:54 PM

Assalamualaikum

Masa entry ni di taip cheq baru lepas terima panggilan telefon dari mak.
Wuuuu...umah mak kat Telok Ayer Tawar banjir tapi tak teruk sangat.
Dah berpuluh tahun tak banjir kali ni baru banjir.
Seingat-ingat la penah banjir masa cheq sekolah rendah dulu.

4 jam ujan lebat air naik paras buku lali tapi jenuh gak la nak selamatkan almari TV....almari pinggan dan sofa mak tu angkat pi tingkat atas.
Alhamdulillah masa kejadian tu adik dan abang-abang dok ada kat umah.
Syabas hero-hero mak kerana membantu dikala kesulitan.
Mak tak bagi balik disebabkan kesihatan cheq yang tak mengizinkan.
Lagipon tengah demam...pastu ujan dok turun dan cheq tak dibenarkan drive jauh-jauh sensorang waktu malam lagi selepas eksiden raya aji lepas....wuuuuuuu....
Takpa-takpa...esok cheq akan hantaq hero cheq bantu mak basuh umah plak naaaa ^_^


#rasabersalahsebabtakbalik

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. laaaa siannya. erm betol la ujan lebat sgt kan smlm. Alhamdulilah umah kira xmsuk air. jln je penuh air

    ReplyDelete
  2. kiera...sini umah taman sebelah pon banjir...x penah2 banjir kt taman tu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers