Tido dengan ular sawa

9:00 AM

Sila jangan percaya sangat tajuk entri tu.
Saja bagi nampak lebih dramatik...keh...keh...keh...
Tapi kan tapi kan memang betul la cheq tidoq dengan ular sawa hari Ahad lepas.
Tidoq asing asing la....cheq atas katil....ulaq tu atas alang.

Meh nak story...
Biasa la weekend kalau tak balik umah mertua mesti balik umah mak.
Dengan keadaan demam yang tak berapa nak ok ni sampai ja umah mak tidoq atas sofa.
Pastu anak-anak menakan mai cuti sekolah...bising cheq pi nek bilik cheq kat atas nun tidoq situ.
Sedap punya tidoq Maghrib baru bangun....tu pon sebab lapaq.

Masa kat bawah mak dok cerita umah maklong(kawan mak) ulaq sawa masuk dalam almari baju.
Maklong terpegang rasa sejuk-sejuk terus panggil cucu dia check....tengok-tengok ulaq sawa ko....
Kompem ulaq sawa time banjir last week.

Abes makan kunun salin kain nak sembahyang tup tup terpandang benda dok melingkaq baik punya atas alang memisahkan bilik cheq dan bilik mak.
Cheq kan still pening pening lagi so tenung betoi-betoi...ha...terus menjerit panggil adik kat bilik sebelah.
Kelam-kabut adik lari mai tengok.Cheq dah geli-geleman dah...lari turun bawah dah takleh nak pijak lantai.
Dok rasa macam ulaq tu dok ligan.

Adik dan kawan dia berusaha dok angkat ulaq tu takmau bagi jatuh atas katil dengan buluh tapi jatuh gak.Depa dua ja la dok buat itu ini.Besaq gak ulaq tu.Panjang dekat sedepa dan besaq macam betis budak kecik.
Alhamdulillah la dia tak mai turun tidoq dengan cheq kat sebelah....huhuhuhu...kalau tak....errrr...errrr....

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. juicy....jgn la eeeeee....k.zai dok geli lg neh

    ReplyDelete
  2. huuuuuu takutnya. kami pun tkut ngn ular huuuuu nasib la xjd pape kan. Alhamdulilah

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...sm la...tkut ular gak

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers