Aku,pink dan makan

10:40 PM

Assalamualaikum

Weeeee....hari ni Jumaat.
Awai cheq bangun hari ni siap-siap bagai.
Pakai plak tudung baru kaler pink....ahakkkk....tak penah ada tudung kaler pink neh.
Pestime hokeeee.....terang-benderang plak kaler dia.

Rezeki makan hari Jumaat ni mencurah-curah.
Pepagi makan nasik daging merah suami beli semalam baru nak makan.
Ate...dah pukul 2.30 pagi baru balik harus la tak bangun nak makan berat-berat neh.

Kat kilang plak Nisa belanja roti canai sorang 2 keping tapi cheq ambik sekeping ja.
Jenuh la nak sumbat roti canai hat cebisan terakhir tu....jenuh sengkak.
Terlupa plak tengahari tu dah menghoder Kapitan sehari sebelum tu.
Haduiiiiiih....jenuh la....

Naseb la nasi beriani Kapitan ni depa hantar lambat cikit makanya perut dah leh terima la kan.

Didatangkan dalam satu set dengan harga RM8.60.


Meh nak zooommmm kasik tengok dari jarak dekat.






Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Hehehe....tak abes pong.Banyak sangat-sangat bila beli bungkus neh.Makan separuh je lagi separuh bagi kat kawan.
Ngeeee.....rezeki jangan di buang....sayang.
Sedap hingga menjilat jari la nasi beriani neh.
Lama ngat dah tak makan bila sekali makan....emmmmm.....dapppppp.....

You Might Also Like

4 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers