Takut bini tak cukup makan

10:20 AM

Assalamualaikum

Wehoooooo...hari ni koje ye.
Menimbun-nimbun koje menanti sebab Khamis tu dah cuti.
Dah setel koje kat building lama...satgi nak pi building baru plak setel koje kat sana.
Kena plak cerry berry....dah 4 kali masuk tandas dari semalam.#bertabahlah wahai perut.

Semalam lepas suami anta balik umah sewa dah dihulurkan 10 hengget soh beli makan.
Ok fine...tu tandanya takyah masak.
Tup tup suami balik dari koje jam 1.30 pagi beli plak kepci sorang sekotak.
Punya la dok kejut suruh bangun makan takut sejuk katanya.

Nak tak nak bangun gak la makan tapi seketul je la....nak ambik ati.
Dah tido tengah malam mana nak lalu makan kepci bagai.
Adoila sang suami...takkan takut isterimu ni tak cukup makan kot?
Dah pesan banyak kali tengah malam jangan beli makan dok beli jugak...iskh...iskh...iskh...



#LAMALAMABOLEHTEMBUNLACAMNI :P

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. mcm kami dulu masa thn pertama kawen. tiap2 mlm abg leh beli mkn time tgh2 mlm. kesannya? anda boleh lihat saya hari ini. hahahahaha! lps dpt baby dah insaf takmau dah dok mkn tgh2 mlm. kesian kat badan.

    ReplyDelete
  2. hehee..okey la tuh~abg cian kt mummy n baby..mkn kna cukup,bru sng ati dia...

    ReplyDelete
  3. riena...tu la...dok rs mcm bdn dok naik dh ni

    ReplyDelete
  4. Puan Liyza...sng ati dia tp kita yg susah ati...wuuuuuuu

    ReplyDelete
  5. kihkihkih.. takpe takpe tue maknanya kak zai selalu ada dlm ingatan dia ;)

    ReplyDelete
  6. kiera...hahaha...mmg dia ingat selalu...kjp2 col...bnda 1st dia tnya dh mkn blm....haiiiish

    ReplyDelete
  7. mmg mcm tu...bab makan ni xtau la npe suami risau sungguh takut kita x cukup mkn. mngkin depa rasa tu tngjawab/nafkah yg depa ptt bg

    ReplyDelete
  8. juicy...kan?x larat nk pesan jgn beli tp depa dok beli gak...haduiiiih

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers