Raya Haji dan ketupat jagung

12:31 AM

Assalamualaikum

Mula-mula nak ucap Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua umat Islam seluruh dunia.
Cewaaahhhh....seluruh donia tu.Kunun seluruh donia baca blog kau...hahahaha...

Tahun ni raya haji yang pertama bergelar seorang isteri.Cewahhhhhhhhh ^_^
Macam tak caya je.
2010 masih single.Raya haji ala kadar je.
2011 plak beraya kat Mekah(raya ke?bukan sibuk dok melengkapkan rukun haji ke? )
2012 tetiba je menikoh...hik...hik...hik...

Petang tadi balik umah mak.Eh...balik tido umah jugak.
Mak sibuk dok buat ketupat palas.Ketupat pulut pemes kat belah Utara ni.
Tapikan tapikan tengok lain sikit la.
Mak upgrade ketupat palas boh jagung plak tahun ni.
Eh pulak.Tetiba boh jagung.
Kacang tu memang tiap tahun bubuh tapi kalau raya puasa mak buat setengah ada kacang setengah lagi takdak kacang.
Ada yang tak makan kacang ni so mak ikutkan la tekak anak-anak dia neh.

Sedap gak boh jagung ni ek.
Pestime makan...hohohoho....dap...dap...dap....

#AMPA DOK WAT APA?SIBUK KAT DAPOQ KA?

You Might Also Like

2 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers