Kopak pulak duit hakuuuuuuu....

7:39 PM

Assalamualaikum

Hari Raya Aidiladha di rumah mertua.


Semalam ondaway balik ke rumah mertua tetiba masa kat satu selekoh ada benda melintas.
Tak ketahuan punca benda apa yang melintas.
Kambing kah?Anak lembu kah?Anjing kah?
Tetiba ja dia melintas.
Terus ja langgar sampai melambung benda tu.
Mula-mula dah brek tapi terperasan keta kat belakang laju berderet-deret terus tekan minyak balik dan jawapannya....kedebummmm la....
Tapi tak benti pon sebab takut terus tekan minyak jalan terus ke umah mertua.

Sampai-sampai semua bising-bising cakap napa tak col.
Ah...tak ingat apa dah masa tu nak col ke apa.
Yang tau nak cepat sampai sebab kaki tangan dan menggigil.
Tengok keta...
Abes bumper keta pecah dan ada besi kat bahagian enjin yang kemik.

Waktu sekarang ni patutnya balik umah mak sebab mak ndak buat kenduri korban.
Malam ni buat makan-makan bakaq satay....wuuuuuuuuuu.....tak dapat makan satay lembu daging fresh-fresh.

Wuuuuuuu....abes gak la duit sebab nak repair keta.
Nak guna gakkan minggu depan ada kelas.
Wuuuuuuuuu....terus down....dok umah mertua malas ja nak buat keja.

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. Alhamdulilah kak zai tak pape.. hurmm nak buat guane kan dah nak kena

    ReplyDelete
  2. kiera...tu la...Alhamdulillah k.zai selamat

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers