Hanya RM3 ja

10:05 PM

Masa balik keja petang tadi mesej suami gitau takmau masak malam ni.
Alasan....masak malam pon suami makan sikit ja.Kekadang tu suami terbeli benda makan so benda yang masak tu tak sentuh lansung.Macam semalam ada orang banje suami lepas keja.Lagipon suami balik jam 12 malam dan ke atas.Mana nak ada selera nak makan nasi campur bagai.Time-time camni pekena char koey tiaw sedap la kan?

Banyaknya alasan yang kau bagi :p

Tetiba rasa bergegar dalam beg.Buka mesej tengok suami cakap ikut suka la.Wahhhhh...alasan diterima ^_^

Terus suruh driver shuttle drop kat pasar malam Seberang Jaya--->sebenarnya malas nak masak.Dah lama tak ronda pasar malam.
Ronda punya ronda beli ni ja.

Nasi tomato

Yang besssshnya nasik tomato ni rega dia 3 hengget ja.Lauk ayam masak merah,daging rendang,air asam dan sup kosong.

Berbaloikan?

Sedap pon sedap.
So modal makan untuk seorang malam hari ini hanyalah 3 hengget :p
Kalau masak dah tentu-tentu ke tong sampah jugak jawabnya esok...wuuuuuuuuu.....

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. murah la tue ada ayam ada daging kan

    ReplyDelete
  2. kiera...a'ah...ni kira murah la...knyg...Alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. kalau kita sorang je makan..betul..baik tapau je..murah pun murah tu..

    salam kenal sis..

    ReplyDelete
  4. tu la...bl msk rs cam bazir je...nasik asik x abes...last2 ke tong sampah la jwbnya

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers