Keja | Umah mak

9:12 PM

Assalamualaikum

Hari ni replacemant Hari Malaysia tapi gagah gigih pi qheja gak.

#Motipppppp....update subcon price untuk quarter 4 2012.

Baru abeskan update price subcon kat Kamunting.
Yang kat Hana Jiaxing, Espee, Bukit Minyak belom sentuh pong.
Gilosss banyak tak terkira.

Balik dari kilang terus tala pi umah mak.
Rindu ai masakan mak.
Sampai-sampai terus tala dapuq tengok mak masak apa.
Walaupon sambal tumis masakan mak tetap sedap.
Takleh lawan la.

Biasa la...balik ada makna neh...hak3...
Angkut bawak balik hadiah dari Puan LD.

Lagipong nak bincang bab korban tahun depan.
Tahun ni ai terlupa sangat-sangat.Tau-tau dah penuh dah...oh...oh...oh...
#bajet bizi sangat-sangat pasai kenduri kawen...kunun je tuh....

So tadi pi membooking untuk korban tahun depan.Depa wat sistem baru plak.
Bayaq sorang 30 hengget sebulan so cukup sampai tahun depan sorang dapat 360 hengget untuk satu tompok.
Takdak la nampak sangat keluaq duit seketoi kedeboq 360 hengget.

Makan sudah...bincang pon sudah....so apalagi...calooooo la balik ke sarang merpati nun di tingkat 10.
Nak basuh dan lipat baju nan menimbun #stresssssssss T_T


You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. kalau kira la balik kampung dapat mkan masakan mama rasa mcm nikmat teramat sgt hihihihi

    ReplyDelete
  2. kiera....mmg nikmat...hingga menjilat jari :p

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers