Demam tapi nafsu makan....

3:10 PM

Assalamualaikum

Start dari Rabu dah rasa nak demam tapi hari Kamis tu baru rasa teruk cikit.
Siang bila keja dok dalam ekon rasa cam nak beku.
Balik umah bila malam suami pegang rasa panas tapi cheq rasa sejuk badan kat dalam.
Tidoq siap selimut tebai-tebai pon rasa sejuk lagi.....huuuuuuuuu.....

Tapi dalam demam-demam hari Kamis tu cheq makan macam orang sihat gak...hak3...

Pagi...sarapan nasik lemak paru.Pukul 11.30 pagi makan nasik campur lauk pari.Pukul 2.30 petang makan bubur hitam dan kuih-muih.
Balik qheja suami dah belikan nasi kandar sorang sebungkus.Tengah malam walau tak bagi suami beli makanan dia tetap beli gak apa-apa...malam tu makan nasik goreng ayam.
Ha kau....semua cheq makan habes.

Gerun tak gerun tak bila baca apa cheq makan tu?
Nafsu makan lagi hebat dari orang tak demam.
Pelik...pelik...

Hari Jumaat dah tak ingat makan apa sebab sibuk sangat tapi kurang cikit makan coz bizik.
Petang tu suami bawa makan kat luar.Pekana sup sorang semangkuk :p

Semalam Sabtu pepagi sebelum masuk kelas makan nasik lemak paru.Tengahari nasik goreng telur mata.Petang lepas kelas pekena bihun sup dan kepak ayam.Pastu tala balik umah mak...makan nasik gulai daging.Tengah malam suami beli nasik goreng(ni cara tak bagi beli dia tetap beli).



Tadi pagi nasik lemak...pastu tengahari makan yong tau foo kat Gaint...petang ni tak tau la nak makan apa...malam ni?????

See....nafsu makan kalah dinasor walaupon demam....hahahahaha.....

You Might Also Like

10 apa kata anda?

  1. selera makan tak hilang xpe...walau demam2..kalau kak demma nak makan sup2 je yang berkuah

    ReplyDelete
  2. kiera...tkut nk check...tkut frust

    ReplyDelete
  3. k.shida...sm la...suka yg sup n kuah tp suami asik nk beli nasik2 ja...susah ati wife dia x mkn nasik shari

    ReplyDelete
  4. ezy...hahahaha...yg tu maintain :p

    ReplyDelete
  5. sama la kak bit..dmam tapi makan tetap makan..ehem2

    ReplyDelete
  6. azita...aha....apa kata survey????

    ReplyDelete
  7. yg last tu bihun sup ka?????mcm mabellesss ja

    ReplyDelete
  8. juicy...bkn bihun sup tp yong tau fu perisa tomyam makan dengan su'un...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers