Jalan sana-sini | Portluck FDR

10:48 AM

Assalamualaikum

Ahad cuti la sehari so dapat la kuaq pusing sana-sini pi memanggil kenduri.
Tak lama sangat dah tapi tak abes memanggil umah sedara lagi.
Oh...pengantin kena pi memanggil sendiri Y_Y
Abang yang patutnya pi memanggil dengan mak kena pi jaga anak dia masuk wad.
Nak wat camna kan...bukan saja-saja cari masalah.

Sebagai dreba di bulan puasa kena la bersikap tabah dan sabar.
Masuk lorong sana-sini menyinggah umah sedara.
Penat...dahaga...toksah dok kata la.
Asal lalu nampak orang jual ayaq ja terus dok sebut-sebut....iskkkkh...


Petangnya balik mandi rehat siap-siap nak pi portluck FDR di rumah cikgu Zam.
Maaf la...tak bawa apa pon.
Singgah beli pon tak sebab dah tak mampu nak berdiri dah.
Sampai umah cikgu Zam tengok nasi daging dah siap masak.
Puan Aini plak bawa spegethi.
Cikgu siap buat pencuci mulut plak tu.
Time orang sibuk kat dapur cheq dok kat depan rehat....huhuhu...

Makan sampai sengkak perut

Mamaneh plak bawak tiramisu.
Nyum...nyum...tapi tiramisu ni kami makan lewat sikit.
Air tangan Mamaneh

Sambil layan Datuk LCW lawan Lin Dan.
Kami dok bajet dapat makan eskrem baskin robinhoood tapi kempunan Y_Y
Dapat makan tiramisu pon jadi la.
Ini pon dah cukup sedap.
Thanks Mamaneh....esok-esok buat lagi :p

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. hihi.. samalah.. Ros pun bajet nak makan baskin robbin yg free tu...

    ReplyDelete
  2. tu la psai ros...ingat dpt mkn baskin free...huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. wahhhhh tiramisu sedapnya.. huhuhuhu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers