Xtvt 3 Ramadhan

8:43 PM

Assalamualaikum

Hari ni bajet nak pi reja tapi biasa la kalau dah set dalam pala otak ni cuti maka jadi malas nak siap-siap.
Tengahari kuar pi mesjid cari imam/bilal dan sama waktu dengannya.
Nak wat cemana...wali dok jauh-jauh so kena handle sendiri la bab-bab kawen neh.

Pastu lajak terus pi Pasific setel hal loan ASB.
Dari sana terus ke rumah enchik tunang.
Nak pi fitting baju kawen.
Lagi brapa hari baru nak fitting...iskh..iskh..iskh...

Baju yang cheq ambik cun-cun je dengan badan.
Dalam ati dok ingat tak padan dah...hehehehe...biasala...body comeyyy....

Abes fitting dan set dengan butik col plak kedai kad kawen tapi kad tak siap lagi.
So malas nak jalan-jalan dalam puasa terus cakap nak balik kat enchik tunang.
Kesian...dia bajet nak buka posa sama-sama tapi cheq dah janji nak masak bihun goreng hari ni dengan mak.
Harap maklum je la...hehehehe....

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. wah! macam2 aktiviti buat eyh..
    HEHE!
    bakal pengantin la nih..

    ReplyDelete
  2. Ameerul...a'ah..bakal...Insyaallah :)

    ReplyDelete
  3. hambpoi..aktiviti bln puasa...biase la tuh..nak kwen kena rajin ckit..huhu~nak uruskan urusan tuh..:)

    ReplyDelete
  4. Nieyl...hehehe...tu lah..mls nk kuar pon kena gak bg rajin

    ReplyDelete
  5. tetiba tingin nak tgk tunang cik zai... hihihihi

    ReplyDelete
  6. nanti kiera tgk sndiri la...xmau komen apa bab tu :p

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers