Lesen TV

8:04 PM

Assalamualaikum

Tadi dalam dok belek-belek surat-surat lama mencari surat nikah mak ayah dan sijil  kematian arwah ayah tetiba terjumpa surat ni.

Hahahaha...rasa lawak pon ada bila baca.
Lesen TV

Tak sangka dulu-dulu nak pakai tv kena ada lesen.
Macam lesen keta motor la plakkan tapi kalau RM24 masa dulu memang banyak la.
Boleh beli macam-macam dengan RM24 tu.
Sekarang RM24 makan kepci untuk 2 orang makan la jawabnya.

You Might Also Like

7 apa kata anda?

  1. tb pon berlesen..usih..mcm pe je..huuu

    ReplyDelete
  2. tb pon berlesen..usih..mcm pe je..huuu

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan :)
    pernah dengar pasal lesen tv, tapi tak pernah tengok.. ni first time tengok..

    ReplyDelete
  4. anismelon...tu la kan...tv pon kena ada lesen...klau xdak duit xleh pkai la jwbnya

    ReplyDelete
  5. ros reeza...salam pkenalan kmbali..penah tgk dl2 tp zmn tu mn nk ambik tau sgt :)

    ReplyDelete
  6. klu xde lesen xblh tgk tibi la erk.. wuwuwuwu

    ReplyDelete
  7. a'ah kiera...xda lesen xleh tgk tibi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers