Minggu pree

9:07 AM

Apa yang pree?

Minggu ni kita kumpoi benda pree...hehehehe...
Mula-mula kumpoi coklat.Owh...sayang nak makan.
Cantik-cantik tapi memang takleh makan pong sebab mai dari Taiwan.
Bos rasa dia kata ada rasa alkohol.Leh pandang je la.
Coklat mewah dari Taiwan


Pastu dapat baucer Secret Recipe...tudung bawai 10 dan FM...sunsheet.
Tudung dah menerai hari Jumaat lepas ^^,

Dapat plak hadiah dibalut cantik dan kemas sampai sayang nak buka.
Frame bunga lavender timbul yang comey

Dan hari Jumaat tu di kidnep oleh bos ke Juru semata-mata nak bawa makan kat kedai bawal goreng panas-panas.
Tak sangka bos bangsa cina ni mau pi makan kat situ.
Dengan jem masa pi dan balik.
Dekat 3 jam gak la kami keluaq lunch.
Macam biasa i meMEM BESOkan diri kat belakang mencari bawai goreng panas-panas

Sabtu minggu lepas masa kelas memang makan pree pon.
Ahad masa FDR outing pon pree gak...dibelanja oleh Puan Ty dan Cik Duratul Nadiera.
Rezeki...rezeki...rezeki...murah sungguh...Alhamdulillah...



Notakukukakiku:~Sabtu Ahad ni makan pree lagik ke?Ada orang nak banje tak?

You Might Also Like

0 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers