Kalau sakit hati jangan cakap macam tu

9:00 AM

Sesi dialog : petang hari
Watak : mak dan orang yang geram


Orang Geram : Kenduri ni semua adik beradik cheq pakat tak mai maksu...
Mak : Awat plak?
Orang Geram : Depa pakat nak balik kampung umah mertua...
Mak : Takpa...takmai pon takpa...maksu tak marah...janji jangan tak cukup makanan dah la masa kenduri nanti...risau gak...
Orang Geram : (terus diam)


Cheq : (gelak je la dalam ati....)

Punya la marah sebab takleh masak masa kenduri...saja nak bagi mak susah ati.
Naseb mak cheq tenang ja jawab.
Sampai hari ni dia tak mai umah dah kalau cheq ada kat umah....malu leteeeeewwww....
Mak sapa la ni...dah pandai menjawab-jawab dah....hehehehe...

You Might Also Like

2 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers