Nikah Kahwin | Selesai sudah perbincangan dari 2 pihak

11:27 AM

Nikah Kahwin | Selesai sudah perbincangan dari 2 pihak


Assalamualaikum

Kamis malam jumaat tu kan kena keja malam.
Balik tu letih tak leh habaq dah.
Dah lama wooo tak keja malam.

Memasing dah lentok...time ni pukul 3 pagi.


Balik tu tak tidoq lagi...ada keja yang harus di buat.

Pukul 10.30 pagi baru dapat tidoq tapi pukul 1.00 tengahari dah bangun dah.

Bersiap ala kadar dan tunggu kedatangan tetamu.
Jam 3 petang tetamu datang untuk berbincang.
Yang kat dapur sibuk berhidang.



Alhamdulillah dengan persetujuan kedua pihak maka kata sepakat di ambil.
Sekarang ni masa untuk buat persiapan kerana tarikh yang dipilih selepas raya puasa.
Owhhh...cepatnya...

You Might Also Like

14 apa kata anda?

  1. wahhh tarikh kenduri ye Cik Zai.. Alhamdulilah tahniah tahniah :)

    ReplyDelete
  2. kiera...a'ah...date knduri...nebes neh @_@

    ReplyDelete
  3. waaa kak zai dh tunan ek??bila nak kawen?bila???

    ReplyDelete
  4. Juicy...Insyaallah klau xda aral ry ke 4 nti... :)

    ReplyDelete
  5. zita...tkejut tgempaq ni...dengki ampa smua dh kwen

    ReplyDelete
  6. hehe...harap xterlambat nak ucapkan tahniah...

    ;)

    ReplyDelete
  7. kena bgn awai ain...klau x smpai ptg x bgn gak ni...hehehehe

    ReplyDelete
  8. tahniah cik zai...jangan lupa jemput nooo

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers