Aku + Dia =Keja Gila

7:00 PM

Assalamualaikum

Dia col pukul 9.45 mlm ajak pi Loq Staq.
Dalam gagap jawab dia terus kata pi siap kaih.
Pas siap bagai terpacak tepi jalan tengok-tengok dia siap mai dengan keta macam kat bawah neh.

Huh...keta sapa plak la dia sebat ni?
Pi Loq Staq bukan watpa pon....just hantaq barang tak sampai 5 minit pastu patah balik Seberang Perai.
Ceh...ceh...ceh...penat ja aku siap-siap bagai.

Tapi masa balik tu dia sempat semawa drive keta ni.
Dengan konpiden ja jawab mau...hahahaha...
Walaweyyyy...sedap tu bawak keta tinggi dan berat ni.
Terasa nak beli satu kalau mampu....hahahaha....macam mampu.

Last-last balik umah dalam pukul 2.30 pagi pas singgah makan bagai.
Adeyyyy la...tak ke namanya kerja gila pi semata-mata nak hantaq barang ja.
Esok tu maunya bangun lambat nak pi keja.
Tak sedaq pon bunyi jam.
Tidoq mati...hehehehe...

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. teringin jugak nak ada kete besar macam ni :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...Mizi...cheq p x smpai 15 menet pon kt loq staq tu...nk singgah lepak kt menara tgk keta kami paling besaq tu teruih blk tu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers