Semua serba tak kena

8:15 AM

Dah seminggu balik ke Malaysia semua serba tak kena.Buat tu tak jadi...buat ni tak kena...semua serba tak kena.

Mata...asik dok ikut time sana la plak.Time sepatutnya bangun rasa nak tidoq ja....iskh...iskh..iskh...

Rice cooker...asal masak nasik pas setengah jam tengok tak masak-masak lagi.Dok wat pangai la plak.Ejas cikit-cikit baru la masak nasik tu.

Nasik...seminggu masak nasik asik keras ja.Haduih...tak reti-reti bajet lagi ayaq banyak mana.Dua bulan dok rilek ja teruih tak reti masak....hehehehe...

Ikan goreng...adik komplen kata ikan goreng rasa lain macam tak macam dulu.Errr...ada beza ka?

Mesin basuh....sat-sat ok sat-sat tak ok...last-last beli mesin basuh baru la.Majuk la tu 2 bulan tinggai dia.Lagi pon dah 15 tahun usia dia...dah leh boh muzium dah....hehehehe...


Apalagi yek?Errr...naik keta pon dok gagap-gagap je kaki tangan...hehehe...

You Might Also Like

0 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers