My BFF wedding....congrat dear...

8:13 AM

9 September 2011...my Bff  wedding.
Congrat dear....

Since cheq qheja kat PLLM cheq dah berkawan rapat dengan margy.
Dah 8 tahun kami kenal dan dah macam-macam crita dan rasa kami kongsi walaupon kami berlainan agama dan pegangan.
Selain kuar sopim sama-sama cheq penah pi umah margy.
Di jamu dengan masakan ibunya membuatkan cheq serba salah samada nak tolak ataupon tak.
Kalau tolak cheq dah kecewakan mak dia tapi kalau makan camna dengan halal haramnya.

Mungkin mak margy paham perasaan cheq time tu yang serba salah baru la mak margy terangkan yang depa dah beli siap-siap ayam yang disembelih.Jangan risau...
Untuk tak mengecewakan perasaan orang lain cheq tawakal jela dan makan cikit.

Kami penah sama-sama berjanji bila dia kawen cheq akan jadi pengapit dan begitu gak sebaliknya.
Tapi bila diutarakan cadangan tu kat mak....tau tau jela jawapan orang tua-tua...
'dah takdak orang lain sangat ka yang nak jadi pengapit.'
so semua tu terkubur macam tu jela...

Dan hari Jumaat lepas masa margy kawen....cheq bukanlah menjadi pengapitnya tapi sebagai tetamu.
Disuruh berkali-kali pakai sari waktu kenduri tu tapi cheq pi pkai punjabi sponser by K.Ros...okla kan...adik bradik dia gak punjabi dengan sari tu.

Hope Margy & Vichu bahagia hendaknya....



notakukukakiku:~tak sempat nak bergambar dengan pengantin sebab ramai sangat dok beratuq nak salam dengan depa....hadoiiii...dapat pic ni je la....

You Might Also Like

0 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers