Hari Raya | Raya Ke-5

12:47 AM

Assalamualaikum

Dah brapa hari tak update blog...enchik mahMOOD tinggaikan cheq pi mana tak tau tu yang blog tak terhapdet.

Takmo story panjang lebaq pasai raya.
Tak reti nak crita camna tak tau tapi tengok je la gambaq ni.
Beraya dengan KBUrian.

 Umah pertama....tuan rumah pkai baju kaler putih...NAM kat SP.


 Umah ke-2...umah member cik Erin kita kat KB.


 Umah ke-3...umah Adam baju biru nun di belakang sana kat Simpang Ampat.


Umah ke-4...umah Hidir kat Kulim.

Yang pasti makanan pada hari tu sedap-sedap belaka.
Macam-macam dok ada.Cheq hentam semuanya...


notakukukakiku:~pic kredit to depa-depa yang ada dalam gambaq.Taktau ambik dari sapa...hehehehe...

You Might Also Like

2 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers