Bakal Tetamu Allah | Berlari Berkejaran

8:39 PM

Bakal Tetamu Allah | Berlari Berkejaran


Assalamualaikum


Hari ni saya keja halfday pagi ja....petang nak calo. Memang berlari berkejaran sungguh saya hari ni (padahal naik keta) dok kejar masa. Takut tak sempat. 12.45 tengahari baru balik pastu sempat singgah Pacific beli seluar 2 helai.

Pastu tala laju-laju balik umah. Sempat makan dan solat dulu. 2.40 petang keluar rumah pi kinik ambik result dan buku rawatan. Tala pi Tabung Haji kat Bagan. Nasib takda orang so segala-gala selesai dengan pantas. Habis kat Tabung Haji terkejar-kejar pi Maybank seberang jalan. Takut depa tutup.

Pi buat kad baru sebab kad hilang kena ragut + nak ambik duit. Nasib la ada buku bank, boleh la keluarkan duit la tu juga. Kalau kena macam CIMB punya mau naya. Dah la takda buku. Kad tak boleh buat hari ni sebab akaun saya buka kat KL so kena tunggu bank dapat pengesahan dari KL dulu.

Selesai urusan jam 4 petang. Tala pi Penaga mau beli barang-barang nak bawa ke sana pulak dan hasilnya.....




Dapat 2 beg besar ni berserta isinya di dalam beg. Baru setengah ja tu dah habis dekat-dekat....errr....banyak la jugak...baju tak beli lagi tu. Baru beli benda-benda kecik. Minggu depan nak shopping lagik. Esok keja macam biasa. Sabtu ingat nak rest. Ahad ada kursus haji satu hari.

Letihnya.....kena banyak bersabar time-time camnikan? Moga saya menjadi antara orang-orang yang sabar....Amin....

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. be strong kakak, be strong.

    bila lagi nak merasa sibuk macam ni. bukan selalu ok :)

    ReplyDelete
  2. tu la dik...hope pasni dh x sibuk camni dh...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers