Semalam family day...hari ni pon family day gak

8:21 PM

Assalamualaikum

Semalam company family day.
Hari ni pon family day gak....hari bersama keluarga.
Mana taknya...kuar pi kenduri kawen sepupu sepapat.Kuarga gakkan?
 Pepagi dah kuar pi kursus haji kat Masjid Permatang Rambai.
Abis kursus haji direct ke Kota Kuala Muda.
Ada kenduri kawen sepupu sepapat yang cheq sendiri tak penah kenai.
Apa nak jadi la budak-budak zaman sekarang macam cheq(errr...budak ke?) sampai sedara sendiri pon tak kenai.
Yola...memasing dah berkerja luar dari Utara...bila kenduri baru la tau...oooo...yang ni adik beradik...patut macam penah tengok....nganganganga.....

Nasi kenduri hari ini sangat sedap.
Ada bersamah daging....ayam masak merah....gulai daging....acar buah...oren sunkist...agar-agar...
 Cheq sempat ambik business kad Mariana Riamat Catering.
Kot-kot la berguna nanti.

Pas kenduri pi menziarah sedara tu sedara ni.
Yang lawaknya tengok anak-anak menakan mak sama baya dengan mak ja....hehehehe...
Dok panggil maksu...maksu tapi tengok depa lebih kurang umuq mak.
Balik dari tu singgah umah Lang.Sempat lena seround.

Mak tak balik.Tidoq umah Lang.
Cheq balik sebab takleh duduk tanpa lappy ni...kuikuikui...
Nak berfesbuk la.
Kuar pepagi so tak masak apa la kat umah.
Konflek & susu ni pon cheq tibai memalam camni...hehehehe....

Ah...takleh jadi...rasa lapaq time dok menaip entry ni.
So apalagi...jom kuaq makan jom....
Maybe nak pi pasar malam kot...babai....

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. kenyang ka makan cornflakes tu??

    kih3...

    =P

    ReplyDelete
  2. bau nasik myk smpai ke sini..
    hahakk..

    ReplyDelete
  3. cik ezy....dok tingat lg bau nasik minyak td...sodap sgt

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers