Nur Kasih Road Tour

8:23 PM

Assalamualaikum

Diari hari minggu.
Hari ni tak pi kursus Haji coz ada lawan bowling.
Pas bowling terus ke Queensbay.
Ingat nak tengok Kongsi tup tup ada Road Tour Nur Kasih so tunggu la.
Member cheq sorang tu memang peminat fanatik Nur Kasih.
Dia la nak sangat-sangat tunggu so cheq & k.ros ikut jela.


Dekat pukul 3 petang baru la barisan artis tiba.
Mula-mula Mila ada sampaikan sebuah lagu dari Nur Kasih tu.
Pastu baru la TIZ, FIZZ & MUNIR mai.
 Rugi sebab REMY tak mai.
Semua gambaq-gambaq ni member cheq yang ambik.
Depa dok kat depan-depan dok bersusah payah jawab soalan dari artis-artis ni.
Cheq dok belakang nun kat kerusi tepi booth aiskrim mekdi.
Malas nak berhimpit-himpit panas dengan bau yang macam-macam.
Dah la tak makan dari pagi.
Mau pengsan kat tengah-tengah tu nanti.

Best kakak ni.
Dia dapat t-shirt Nur Kasih sebab wat promo ajak orang tengok Nur kasih.
Siap Fizz pakaikan baju tu lagi.

Cheq ingat member2 cheq tak mau makan.
Cheq dah tak larat nak berdiri dah kat belakang dok tunggu depa.
Naseb depa sedaq diri.
Kalau tak cheq pi makan sorang-sorang baru tau.

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. rmainye manusia..
    hoho..
    best la budak pompuan dpt tshirt..
    jeles2

    ReplyDelete
  2. erika...x syiok sbb bhimpit2 siap ada bau lagik...adesss

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers