Juan...Cik Zai takdak deria pasai durian-durian neh...

12:15 PM

Assalamualaikum

Pagi-pagi dok berbelog walking.
Singgah belog
Juan mengetag Cik Zai entri pasai pesta durian kat Bukit Gantang.
Ampa nak tau pesta durian camna?
Dasat tak dasat si Juan makan derian....
klik kat nama Juan Nasir kat atas nun...

Maaf ye Juan...Cik Zai takdak deria lansung pasai durian-durian ni.
Lain la Juan tag Cik Zai bab makanan yang pedas-pedas macam Yong Tau Fu Sup ka...Nasi Beriani Kapitan ka....
Pasemboq ka....Laksa ka...Ikan Bakaq kat Kepala Batas tu ka...Bihun Sup Lahaq Kepaq ka....makan-makan kat Puncak Mutiara Kmpg Pelet ka....
mau la menggedik-gedik Cik Zai jeles nak hekot.
Setakat durian....bau pon Cik Zai takmo (bajet bagus-bagus tak teringin lansung).

Cik Zai ni org bandaq sgt ka smpai tak makan durian?

Takla....Cik Zai orang kampung biasa ja tapi sejak kes makan durian sampai migrain nak pengsan tu trus pangkah durian.
Dah tak teringin dah.Bau pon takleh.Pening....



notakukukakiku:~hope KBU tak buat gath acara makan durian macam Juan habaq tu...klau buat gak...Cik Zai org pertama yang tak pi....hahahaha....

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. sama la dgn cheq,,,, xske la durian sngt bau lgik laa.. kalah og mengandung ag eh kalu muntah nuh.. :) kalu KBU uat acara mkn durian cheq pun xmo p gal satg xpasai2 hampa kna antaq cheq p spital :)

    ReplyDelete
  2. bulat....sama la...hahaha...kompem kita dua yg x p ni

    ReplyDelete
  3. tak berapa suka gak dlu2 masa kecik2 ja suka..lepas tu dh besaq jadi tak suka..xtaw kenapa..huhu~~

    ReplyDelete
  4. sm la cik tomyam...ms kecik gegila suka...dh besaq...x lalu..

    ReplyDelete
  5. hahaha...meh nak paksa mam gak, meh nak suap deriyan kat Cik zai nak dak?? =p

    ReplyDelete
  6. juan...jgn dok ngada nk pksa2...suap2 pon cik zai xmo

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers