Doktor Zubedah kembali | Shah membela

11:38 PM

Wehoooo...Doktor Zubedah sudah kembali.
Doktor Zubedah tu...hahahaha....

dah lama Doktor Zubedah tak masuk lab.
Dok bersenang lenang ja kat meja opis tup tup hari ni terajin la plak masuk lab.
Esok ada projek baru...pepagi mau meeting dulu tengok projek apa.
New customer request agaknya.

Balik keja ambik keta kat bengkel.
Tinggal kat bengkel pagi-pagi sebelum p keja.
Sudah time kena sebis.
Pastu ke Tesco.
Buka 'posa' dulu dalam keta.

Pas buka posa bagai p meronda tengok-tengok hadiah apa yang nak di beli utk pemenang GA.
Tapi tak beli hadiah lagi pon...just terembat selai baju....ahak...
Macam-macam nak beli tapi benda-benda tu rasanya tak sesuai nak pos.
Takut pecah la plak.
 Next time meronda lagik cari ilham nak cari hadiah.

Time nak balik Shah mai jumpa sat siap bawak bekal lagi.
Salahkan dia sebab wat cheq camni.
Shah dok membela cheq sampai besaq....hahahahaha.....

Buka tengok....na ha......'rahang bawah cheq jatuh sat'
MEGA MAC tu.
Gila babas nak perabih mekdi ni.
ngaaaaaaaaaaa....penat siot nak perabih.
last-last buang roti...makan daging beger ja...ahak...

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. len kali pos je mcd tu kat saya..xyah mkn la kak zai..ni bg kat org yg memerlukan..hahahaha

    ReplyDelete
  2. oyeh....org yg memerlukan mcm mr.straw...lupe plak ai...hahahaha

    ReplyDelete
  3. ello cik zai penang ;)
    pinky ur 292 follower..

    support..support ;)
    jom support pinky jom..
    more make up tips at my side bar & segmen meminang on ths weekend..meriahh!

    ReplyDelete
  4. pinky momma...thanks...nti i follow back

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers