Akhirnya...bertemu dengan abang-abangnya kembali

10:41 AM

Assalamualaikum

Entri yang lepas cheq ada habaq dapat hadiah contest dari Abg EQ kan?
So hari ni cheq bawa dia mai keja.
Nak temukan dia dengan abang-abang dia.



Tadaaaaaaa.....
Dia dok kat bawah dulu.
Tak reti nak memanjat lagi.
Nanti-nanti dah besaq leh la panjat frame tu ek...

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. Kira mcm jejak kasih le ek?....heh3...

    ReplyDelete
  2. Kesian dia kat bawah tu sendirian. Hanya mampu memandang abang-abang yang ada kat atas.

    ReplyDelete
  3. siti...hik3...mmg xleh nk boh kat frame...bl boh ja frame tbalik ke blkg...berat sgt

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers